چرا استفاده از محافظ ستون پارکینگ مهم است؟

امروزه استفاده از محافظ ستون در پارکینگ های مسکونی، اداری و تجاری و نیز مهدهای کودک اهمیت بسیار زیادی دارد. از جمله ی آن ها عبارتند از:

1_افزایش ایمنی: محافظ ستون پارکینگ باعث کاهش خطرات و آسیب های ناشی از برخورد خودرو با ستون های پارکینگ شده که از ایجاد آسیب جلوگیری می کند.

2_حفاظت: به عنوان یک لایه ی حفاظتی عمل کرده و از از خراب شدن و زیبایی آن ها جلوگیری می کند.

3_زیبایی: به زیبایی و ظاهر منظم پارکینگ کمک کرده و محیط را بهتر و مرتب تر نشان می دهد.

4_ کاهش هزینه ها: استفاده از محافظ ستون پارکینگ به صرفه است، زیرا باعث کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری ستون های پارکینگ می شود.

5_ روش نصب آسان: نصب آن بسیار سهل بوده و نیاز به کارشناس یا آموزش خاصی ندارد.

قیمت محافظ ستون پارکینگ

بطور کلی، استفاده از محافظ ستون می تواند باعث ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی از برخورد خودرو ها باشد. البته خط کشی پارکینگ نیز در کنار استفاده از محافظ ها می تواند به نظم و ترتیب بخشیدن هر چه بیشتر پارکینگ ها کمک کند.

اگر این محافظ ها نباشند، در اثر برخورد خودرو و اشیاء سخت با ستون پارکینگ به مرور زمان منجربه خرابی هایی شده که در وهله ی نخست به لحاظ ظاهری پارکینگ جلوه ی خوشی نداشته و همچنین باعث خساراتی به بدنه ی خودرو می شود.جنس این محافظ ها از لاستیک بوده که به دلیل انعطاف بالا و ضربه گیری آن ها میزان خسارت و هزینه های ناشی از آن به نوعی به صفر می رسد. همچنین رویه ی آن ها از شبرنگ های لانه زنبوری و براق پوشیده شده که می تواند باعث دید مناسب در تاریکی باشد و نیز می تواند باعث راحتی راننده ها هنگام رانندگی در نور کم شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید