ترمز پله - ضد لغزش پله (سر گیر روی پله)

ترمز پله یا صفحه ضد لغزش پله با جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. ترمز پله برای ایمنی افراد روی پله ها بخصوص در هنگام بارندگی و شستشو از واجبات ساختمان ها می باشد که از خطرات لغزش و سر خوردن روی پله جلوگیری می نماید.

ترمز پله

ضد لغزش روی پله

ترمز پله یا ضد لغزش روی پله یا همان سر گیر پله وسیله ای است که بر روی لبه پله نصب می شود تا از سر خوردن عابر روی پله در جلوگیری نماید.

ترمز پله انواع مختلفی دارند و با جنس های مختلفی نیز تولید می شوند و بر حسب نوع جنس و اندازه با روش های مختلفی نیز نصب می شوند.

صفحه ضد لغزش پله

ترمز پله

صفحه ضد لغزش پله به پد هایی گفته می شوند که یک سطح صاف داشته و سطح دگیر آن که روی بیرونی آن می باشد آجدار یا زبر بوده تا با ایجاد اصطکاک با کف کفش از سر خوردن و لغزش روی پله جلوگیری نماید.

پد های ضد لغزش پله انواع مختلفی دارند:

  1. ترمز پله آلومینیومی
  2. ترمز پله لاستیکی
  3. ترمز پله سمباده ای
  4. ترمز پله سیلیسی

ترمز پله های فوق هر کدام نیز انواع مختلفی دارند، برای مثال ترمز پله های آلومینیومی در سه سایز و دو مدل ال شکل و تخت تولید می شوند و یا ترمز پله های لاستیکی در طول های مختلف و در دو مدل نبشی و تخت تولید می شوند.

نوار ضد لغزندگی پله

نوار ضد لغزندگی پله یا ترمزپله محصولی است با سطحی زبر شده و پشت چسبدار جهت جلوگیری از لیز خوردن و ایمنی پله ها استفاده می شود.این محصول مناسب پله های داخل ساختمان های مسکونی ، اداری تجاری و راهروهای داخلی و حتی خارجی می باشد.
این محصول برای جلوگیری از لغزش افراد و عابرین در محل های پر رفت و آمد و سر خرودن احتمالی به خصوص در هنگام بارندگی ( باران و برف ) همچنین در زمان های شستشوی راه پله ها و راهرو ضروری می باشد.
نوار ضد لغزش به صورت پشت چسب دار میباشد که برای نصب آن کافیست تنها سطح پله را با استفاده از مواد شوینده تمیز کنید و آن را در طول بلند پله بچسبانید. نصب چسب بر روی ترمز پله های تولیدی ترمز پله سهند باعث شده تا علاوه بر سرعت بخشیدن به نصب و آسانی کار،  هزینه های نصب آن پایین بیاید و حتی بدون حضور نصاب و کارشناس این امر بتوانید به راحتی و ارزان لبه پله های خود را ایمن نمایید.

ترمز پله سمباده ای

ترمز پله ارزان

ترمز پله سمباده ای سبکترین ، ارزانترین و از نظر نصب ترمز پله آسانترین نوع ترمزپله می باشد و طبیعتا کم دوارم ترین گونه ترمز پله نیز همین مدل می باشد.

ترمز پله سمباده ای به صورت نواری در طول های 15 و 25 متر تولید می شوند که به صورت حلقه و پشت چسبدار به بازار ارائه می شوند . با برداشتن لایه چسب پشت حلقه به راحتی قابل نصب می باشند و با عرض 5 سانتیمتر روی لبه پله را پوشانده و سطحی سمباده مانند روی پله ایجاد می نمایند.

قیمت ترمز پله سمباده ای بسیار ارزان بوده و نصب آن نیز آسان می باشد.

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله سیلیسی با لایه داخلی فلزی از مقاومترین انواع ترمز پله می باشد که با سطح مضرس شده و کیفیت بالا بسیار مناسب انواع پله ها و سطوح می باشد و قابلیت تردد بالا را نیز دارند.

ترمز پله سیلیسی با استفاده از کانی ضد لغزش اجرا شده روی صفحه فلزی هم از مقاومت سایشی بالایی برخوردار هستند و هم از مقاومت فشاری و در مقابل پارگی نیز بسیار مقاوم می باشند.

ترمز پله های سیلیسی در طول های مختلف و با عرض 5 و 6 سانتیمتر تولید می شوند و با چسب پشت ورق فلزی بسیار نصب آسانی نیز دارند.

قیمت ترمز پله سیلیسی در مقایسه با انواع ترمز پله ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و از این نظر هم بسیار مناسب برای مکان های پر تردد می باشند.

صفحه ضد لغزش سیلیسی قابلیت تولید در رنگهای مختلفی را دارند و با توجه به استفاده از رزین روی آنها در برابر آب و شستشو بسیار مقاوم می باشند و استفاده از رزین در این ترمز پله ها عمر آنها و دوامشان را بسیار زیاد کرده است.

ترمز پله الیافی نیز با همین روش تولید می شود ولی به دلیل عدم استفاده از ورق فلزی مقاومت کمتر و طول عمر کمتری دارند.

ترمز پله های الیافی اما ارزانتر از سیلیسی ها بوده و به همین دلیل استفاده بیشتری از ترمز پله های سیلیسی دارند.

ترمز پله لاستیکی

ترمز پله لاستیکی

ترمز پله آلومینیومی

ترمز پله آلومینیومی لوکس ترین و شاید مقاوم ترین نوع ترمز پله می باشد. این گونه از ضد لغزش های پله به دو شکل ال شکل یا ترمز پله نبشی و ترمز پله تخت قسمت بندی می شوند.

ترمز پله های آلومینیومی با وجود نوارهای لاستیکی در میان  ترکیبی از ترمز فلز و لاستیک هستند و به همین دلیل است که ترمز پله های مقاومی نیز می باشند.

نوار های لاستیکی در کانال هایی در پروفیل آلومینیوم قرار می گیرند و برای زیبایی بیشتر و دید در شب نوار شبتاب نیز روی این نوع ترمز پله ها نصب می شود.

ترمز پله آلومینیومی

برای مشاوره و خرید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید :
۰۹۱۹۳۹۸۹۲۲۱
۰۲۱۶۶۳۹۶۸۲۶

قیمت ترمز پله ( قیمت صفحه ضد لغزش پله )

قیمت ترمز پله ها با توجه به جنس و متریال مورد استفاده ، روش نصب و طول و عرض آن بستگی دارد. قیمت ترمز پله ها بسته به طول عمر آنها تعیین می شود طبیعی است ترمز پله هایی که با متریال مرغوبتر تولید می شوند و یا فلز در داخل آنها استفاده می شود ( برای بیشتر شدن عمر مفید صفحات ضد لغزش ) قیمت بالاتری داشته باشند و هرچه از متریال سبکتر و ارزانتر در تولید آن استفاده شود عمر کمتری نیز خواهند داشت.

البته که استفاده از صفحه ضد لغزش نوع کاربری محل و میزان تردد نیز حائز اهمیت می باشد و نیاز به استفاده از متریال سنگین برای محل های با تردد کم نمی باشد.

روش نصب ترمز پله ها

نصب ترمز پله را پس از انتخاب صفحه ضد لغزش مناسب می توان به راحتی انجام داد که البته به دلیل راحتی و سهولت می توان از کارشناس و نصاب ترمز پله نیز استفاده نمود.

روش نصب ترمز پله ها بدین صورت است که ابتدا سطح روی ترمز پله را باید خوب تمیز نمود.

بیشتر پد های ضد لغزش پله با چسب روی پله نصب می شوند که بعضد از انواع ترمز پله ها خود چسب دار می باشند و به راحتی با برداشتن روکش چسب می توان ترمز پله را روی پله نصب نمود. که البته بسته به نوع ترمز پله انتخابی محل قرار گرفتن پد ضد لغزش پله در عرض پله متفاوت می باشد.

بعضد از انواع ترمز پله ها نیاز به پیچ و رولپلاک برای نصب دارند که بهتر است زیر صفحه ضد لغزش پله را برای چسبندگی بیشتر به چسب نیز آغشته می کنیم.

برای مشاوره و خرید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید :
۰۹۱۹۳۹۸۹۲۲۱
۰۲۱۶۶۳۹۶۸۲۶

پادری

پادری محصولی است عموما با پایه آلومینیوم و نوارهای لاستیکی و موکت که به صورت لایه به لایه در بین استراکچر آلومینیومی قرار گرفته تا از ورود گرد و خاک و آلودگی های زیر کفش به داخل ساختمان جلوگیری نماید.

پادری برای روز های بارانی و برفی وسیله ای بسیار مناسب بوده تا از لغزش و همچنین ورود گل و لای به داخل بنا جلوگیری کند.

پادری ثابت ورودی ساختمان

پادری ثابت ورودی ساختمان وسیله ای می باشد که در قسمت ورودی عابرین در جلوی ساختمان نصب می شود تا علاوه بر زیبایی و ایمنی از ورود گرد و خاک و آب و کثیفی در هنگام شستشو یا باران برف به داخل ساختمان جلو گیری نماید. این محصول علاوه براین از لغزش و سر خوردن افراد نیز جلوگیری کرده ، به راحتی قابل تمیزکاری و شستشو می باشد و نصب بسیار  آسانی نیز دارد.

پادری آلومینیومی

برای مشاوره و خرید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید :
۰۹۱۹۳۹۸۹۲۲۱
۰۲۱۶۶۳۹۶۸۲۶

دیگر محصولات سهند پارکینگ